sobota, 24 grudnia 2011

Boże Narodzenie

Drodzy moi bliżsi i dalsi przyjaciele. Ci co komentują i Ci, którzy tylko z cicha podczytują. Ci co się zgadzają i Ci, którzy prowokują mnie do myślenia. Jednym słowem, Ci co skaczą i fruwają...

Chciałbym Wam wszystkim życzyć, podobnie jak rok temu, absolutnie magicznych Świąt. Nie tylko komercyjnie magicznych (proszę się już nie przyczepiać)- tych z choinką i Mikołajem - ale po Bożemu magicznych: w naszych sercach. Niech chociaż tego jednego dnia nie będzie na całym świecie nikogo, komu życzylibyśmy źle. Niech nastanie przebaczenie i pojednanie - z Bogiem Narodzonym i między nami wszystkimi, niezależnie od rasy, wyznania, płci i koloru grzebienia.

Pokój nam wszystkim.

A poniżej utwór, od którego od prawie trzydziestu lat zaczyna się Wigilia w moim domu. Po nim następują kolędy, ale ta piosenka jest mi szczególnie bliska. Kiedy byłem mały i wieszałem na choince ostatnie zabawki a mama kończyła nakrywać do stołu, tata puszczał tę piosenkę na cały głos. Na ten sygnał zbieraliśmy się przy stole z opłatkiem. Tę samą tradycję pielęgnowałem we własnej rodzinie i teraz chciałbym podzielić się nią z Wami:

14 komentarzy:

  1. Radosnych i spokojnych Świąt! I oby rok 2012 był lepszy pod każdym względem niż mijający 2011. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10:15

    WITAJ SERDECZNIE....


    ........ jest jeden taki wieczór w roku
    gdzie niebo z ziemia się łączy.
    Gwiazda z nieba spada by ten wieczór ogłosić.
    To wieczór miłości
    gdzie zostaje pokonane wszystkie zło
    panuje zgoda i miłość a w oku łza się kreci,
    ze to tylko taki jeden wieczór
    Zycie Tobie,aby takich chwil w Twoim życiu było jak najwięcej
    Nich Bozia Dziecina która jest miłością ogarnia Ciebie w nachodzącym
    Nowym Roku 2012 i Tobie Błogosławi.
    Z darem modlitwy przy żłobku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liam, niech Cię Bóg prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także życzę Ci wspaniałych, pełnych błogosławieństw Bożych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Marku, zdrowia, pogody i radości z życia. I jak pisał mamba, żadnych rozczarowań. Niech Ci się wszystko poukłada jak najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Rąk otwartych i oczu pełnych miłości, byś mógł zanieść Miłość Dziecięcia tym, którzy oczekują narodzin Króla w swoich sercach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tobie też spełnienia marzeń, zdrowia i dużo radości na święta i cały nowy rok. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  8. mamba13:32

    No ja już życzyłem, ale jeszcze raz. Niech Ci się wiedzie w życiu i niech Cię Bóg strzeże, drogi Przyjacielu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog jest niesamowitym miejscem - dzisiaj to jakby nasz "stół wigilijny" - kochani, ja także życzę wszystkim wspaniałych świąt!
    Tak wspaniałych jak nasz Pan, Jezus Chrystus!

    OdpowiedzUsuń
  10. Marku, wiesz że ja Tobie zawsze dobrze życzę. Jesteś wspaniałym człowiekiem i najbardziej Ci życzę, żebyś się nie zmieniał. Nigdy. Dla nikogo. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za piękne życzenia, za każde dobre słowo, które u mnie (a raczej we mnie:) zostawiasz. Niech przeniknie Cię piękno bezbronnego oddania się Boga, niech On rozgości się jeszcze serdeczniej w Twoim życiu. Radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tobie i wszystkim czytelnikom Twojego bloga życzę przede wszystkim tego, aby Jezus mógł się również w Waszych sercach narodzić na nowo. Zdrowych i pogodnych Świąt Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Joaśka11:58

    Witam wszystkich. Spóźnione bo byłam wyjechana, ale najlepsze życzenia noworoczne już może.

    Tobie Marku przede wszystkim zdrowia i wytrwałości w leczeniu.

    Mambie, żeby odtetryczał trochę.

    Monie więcej wiary w ludzi.

    Agnieszce więcej optymizmu.

    Kamili dojrzałości.

    A poza tym Wam i całej reszcie radości i sukcesów. Niech Wam się wszystkim wiedzie jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Za kilka godzin powitamy nowy rok - nowy rok planów, marzeń i zadań do wykonania...

    Wielu Łask Bożych w nowym 2012 roku!

    Pozdrawiam serdecznie!
    Petrus

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.